
Yaklaşık iki ay önce Osmangazi bölgesinde yaşayan anne, çocuk E.ç. “ Nin, fındık nedeniyle yenen 112 acil durum çağrı merkezinin fark ettiğini fark etti.
Çağrıyı karşılayan Gürane Sezgin Acil Tıp Teknisyeni, “Hazelnut oğlumun boğazından kaçtı, onu çok kötü alamayız” dedi, yardım isteyen kadını sakinleştirdi.
Bu arada çocuk ağlamaya başladı. Sezgin, kadın ambulans ekibinin telefona koyduğu bilgiler verdi.
Ambulans ekibi 7 dakika E.Ç.Nin Sağlık Kontrolü’ne ulaştı.
Vatandaş ve Sezgin toplantısı, merkez telefon kayıtlarına dahil edildi.
AFYONKARAHISAR 112 Acil Çağrı Merkezi Tuncay Herooğul’un direktörü, kurum en zor anda vatandaşla birlikte olmaya çalışıyor.
“Annemizi sürmek profesyonel deneyim gerektirir”
Yaklaşık iki ay önce, Panik’te bir anne, 112 acil durum çağrı merkezi, Herooğul’u ifade eden çocuktan yardım istemek için şunları söyledi: Dedi ki:
“112 acil durum çağrı merkezinde bir günde çok fazla olayla karşılaşıyoruz. Bazen yapacağımız en ufak hata, geri dönüşü telafi edememektir. Bu olay da kötü bir olay içerebilir.
Herooğul, anneyle tanışan ve rehberlik eden personele teşekkür etti.